من و همسرم در غربت - در گیلی منو

دوستت دارم و دلم با توست،دور و نزدیک،یار من هستی
نویسنده : باران
تاریخ : جمعه 10 فروردین 1397 11:50 ب.ظ

صبح،صبحونه خوردیم و رفتیم بلیط گرفتیم واسه جزیره زیبای گیلی منو.یه جزیره خیلی آروم و واقعا قشنگ و آرامش بخش... وقتی رسیدیم رفتیم به سینما مسافر خونمون،این دفعه یه مسافر خونه گرون گرفتیم که استخر هم داره! تا رسیدیم لباس شنا پوشیدیم پریدیم توی استخر! بهتر از یه کمی شنا اومدیم بالا،دوش گرفتیم و رفتیم داخل شهر،واسه خوردن غذا. امشب شب کریسمسه و واسه همین تصمیم گرفتیم بریم یه جا که جشن باشه،غذا بخوریم. امشب اما شب خوبی واسه ما نبود،یوناس بهم گفت که امروز روز خوبی براش نبوده چون من خیلی ناراحتش کردم،از این ناراحته که چرا باهاش بیشتر حرف نمی‌زنم و کار خودمو میکنم! خلاصه خاطره خوبی ندارم از امشب!

۳/۱۰/۱۳۹۶
2017/12/24

در گیلی منو:
امروز صبحونه خوشمزه مسافرخونه رو خوردیم و بعد با دوچرخه زدیم از مسافرخونه بیرون،کل مسیر جزیره رو با دوچرخه رکاب زدیم و بعد وسایل غواصی کرایه کردیم و پریدیم توی آب دریا و تنهایی غواصی کردیم. کلی ماهی و مرجان خوشگل دیدیم. این دفعه من ماسک اکسیژن زدم و با اینکه دفعه قبل خیلی برام سخت بود الان یاد گرفتم با ماسک شنا کنم. امروز واقعا عالی بود خیلی خیلی غواصی بهمون خوش گذشت. بعد از اون با همون لباسای خیس رفتیم رستوران و غذا خوردیم. اینجا واقعا غذا گرونه ولی امشب ما تونستیم یه رستوران پیتزا پیدا کنیم که واقعا قیمتاش خوبن خلاصه یه پیتزا ویه دونه غذای اندونزی سفارش دادیم و بعد از اون برگشتیم به مسافرخونمون.

۴/۱۰/۱۳۹۶
2017/12/25
در گیلی منو
امروز بعد از صبحونه،توی سایت واسه یه مسافرخونه نزدیک ساحل سرچ کردیم و رفتیم اونجا،سرشون شلوغ بود و خیلی طول کشید تا اتاقمون رو بهمون تحویل بدند واسه همین ما رفتیم کنار دریا،اومدیم وسایلمونو بردیم داخل هتل و بعد از یه دوش کوچیک،رفتیم کنار ساحل،
می‌خواستیم بریم قواصی چون هوا خیلی بادی بود،نشد بریم و خلاصه امروز رو فقط کنار ساحل پیاده روی کردیم