من و همسرم در غربت - ​روز نهم در دینگ

دوستت دارم و دلم با توست،دور و نزدیک،یار من هستی
نویسنده : باران
تاریخ : سه شنبه 14 آذر 1396 05:55 ب.ظ

امروز صبح زود از خواب بیدار شدیم،وسایلمون رو جمع کردیم،اون لباسهایی که دیروز از خشکشویی گرفته بودیم،یکیشون نبود،به مسئول مسافرخونه گفتیم،اون رفت برامون بپرسه،بعد از اون راه افتادیم به سمت ایستگاه اتوبوس،با اتوبوس رفتیم ترمینال مسافربری و با یه اتوبوس خیلی خیلی کوچیک که اصلا راحت نبود راه افتادیم،خیلی راننده بد رانندگی میکرد واقعا تا اومدیم برسیم یه بار قرآنو خوندم! بعد از سه بار عوض کردن اتوبوس و خستگی زیاد رسیدیم به جایی که واقعا باورنکردنی بود که توی واقعیته... تلفیقی از کوه و درخت و ابر و خونه های فوق العاده قشنگ... تا شهر دینگ و مسافرخونه جدید،هفت کیلومتر فاصله بود اما این قسمت رخ ماشین رو نداشت،نتیجتا موتور کرایه کردیم و مسیر رو با موتور اومدیم،واقعا سخت بود،یه مسیر کوهستانی،سرد و کوله های سنگین،پشت موتور! من روی یه موتور بودم و همسر روی موتور دیگه! بعد از کلی ترس ولرز رسیدیم مسافرخونه!

ساعت پنج عصر بود و ما تا الان فرصت نکردیم غذا بخوریم! رفتیم رستوران نزدیک مسافرخونه و غذا مرغ،ماهی و برنج و نودل سفارش دادیم... الان وقت استراحته... بعد از یه روز خیلی پر استرس...شب همگی بخیر....