من و همسرم در غربت - ​روز هفتم در جوگجا

دوستت دارم و دلم با توست،دور و نزدیک،یار من هستی
نویسنده : باران
تاریخ : سه شنبه 14 آذر 1396 06:50 ب.ظ

امروز صبحونه،نودل،تخم مرغ،سبزیجات،هندوانه بود.

بعد از اون یه مقدار استراحت کردیم ویه مسافرخونه دیگه واسه مقصد بعدیمون رزرو کردیم و لباسها رو دادیم به مسئول هتل تا ببره واسمون خشکشویی و بعد از اون آماده شدیم یه گرب(تاکسی) گرفتیم اومدیم خیابون

Parangtritis

واسه نهار،اینجا یه خیابون پر از هتل،آژانس مسافرتی و رستورانه،هر مدل غذایی هم که فکر کنید دارند از غذاهای آسیایی تا غذاهای غربی. ما رفتیم به رستوران غذای اندونزی. من برنج و یه مدل خورش همراه با گوشت+آبمیوه گوآوا سفارش دادم و همسر توی منو خوند گربه ماهی دارند!!! کنجکاو بود ببینه این چه جور ماهی ایه،خلاصه برنج و ماهی و سس شیره نارگیل و سبزیجات سفارش داد. هر دوشون خوشمزه بودند و البته مثل همیشه طعم خیلی خیلی عجیب غریب! اینجا یه جور چیپس هایی دارند با طعم ماهی که من دوست ندارم! روی اغلب غذاها هم میذارند!

بعد از اون از یه آژانس مسافرتی پرسیدیم ایستگاه اتوبوس کجاست و با اتوبوس به سمت معبد پرامبانان بود،دو هزار تومان بلیط اتوبوس واسه هر دومون گرفتیم،باید دو تا اتوبوس سوار و پیاده می‌شدیم چند تا اتوبوس رد شدند و چون خیلی مسافر داشتند،اجازه ندادند وارد بشیم! خلاصه تاکسی گرفتیم و با تاکسی رفتیم به سمت پرامبانان،واسه یه شوی رقص باله سنتی اینجا به نام رقص باله رامایانا! خیلی زیبا بود یه جور تئاتر همراه با رقص بود که به نظرم واقعا زیبا بود...